Меню
Кошик 00.00 грн
    Підтримка
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59

    Підтримка в месенджері
    novogodnie-podarki.com.ua
    Кошик 00.00 грн
    Пошук
    • Доставка
    • Оплата
    • Блог
    • Про нас
    • Допомога
      • Допомога
      • Політика конфіденційності
      • Угода користувача
      • Гарантії
      • Повернення
    • Новини
    • Контакти
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59
    • Зворотний дзвінок
    Замовіти зворотній дзвінок
    novogodnie-podarki.com.ua
    Кошик 00.00 грн
    Кошик
    Ваш кошик порожній :(
    • Новорічні подарунки
    • Вибрати новорічні подарунки
    • Акції та Знижки
    • Подарунки в картоні
    • Подарунки в мішках
    • Подарунки в тубах
    • Подарунки Рошен
    • Подарунки в жерсті
    • Подарунки з дерева
    • Подарунки з крафту
    • Іграшки з цукерками
    • Адвент календарі
    • Доступні подарунки
    • Подарунки в пакетах
    • Рюкзак з цукерками
    • Messenger
    • Viber
    • Telegram
    Авторизація
    Забули пароль?
    Реєстрація

    Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    • Головна
    • Блог
    • Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    ідеї подарунків

    Святкові розпродажі — це як золота лихоманка для бізнесу. Люди в передчутті знижок, готові витрачати гроші, а ти сидиш і думаєш: як виділитися серед конкурентів, які розмахують своїми «-50%» і «тільки сьогодні»? Відповідь проста, але з родзинкою — подарункові акції. Це не банальне «купи три за ціною двох», а щось таке, від чого у клієнтів загоряться очі і захочеться поділитися з друзями. Я сам не раз брав участь у таких акціях як клієнт і як організатор, тож знаю, про що говорю. Давай розберемося, як це працює, і розглянемо кілька ідей, які точно спрацюють. Поїхали!

    Чому подарункові акції — твій козир?

    Подарунок — це завжди про емоції. Навіть якщо людина прийшла за вигодою, а ти додав їй щось приємне, вона вже відчуває себе особливою. Уяви: замовляєш піцу, а тобі ще й соус безкоштовно приносять — дрібниця, а настрій піднімається. Одного разу я купував каву в магазині, і мені подарували маленьку шоколадку з їхнім логотипом. Здається, нічого особливого, але я досі пам’ятаю той момент і той магазин.

    Та справа не лише в емоціях. Подарункові акції створюють ажіотаж. Люди люблять хвалитися крутими штуками, особливо якщо вони дісталися безкоштовно. Придумай щось класне — і клієнти самі побіжать у соцмережі викладати фото твоїх подарунків, відмічати тебе. Це безкоштовний маркетинг, про який мріє кожен бізнес. А якщо умови акції прості, потік покупців тобі гарантований.

    Ідея 1: Тематичні подарунки до свята

    Свята — це не тільки Новий рік чи 8 березня. Є безліч тематичних днів, які можна обіграти: День котів, День кави — та хоч День єдинорога, якщо твоя аудиторія це оцінить. Головне — вибрати подарунок, який пасує до теми, і правильно його презентувати.

    Як це зробити?

    • Обери привід. Наприклад, День святого Валентина.
    • Придумай подарунок. Скажімо, при покупці від 1500 гривень — мила листівка з сердечками або пара цукерок ручної роботи.
    • Просувай. Розпиши всюди: «До кожного замовлення — частинка любові! Тільки до 14 лютого». Додай фото подарунка — і готово.

    Одна пекарня до Дня хліба дарувала міні-булочку з корицею до кожного замовлення. Люди вишикувалися в чергу, фотографували ці булочки, а потім поверталися за добавкою вже без акцій. Чому? Бо подарунок був доречним, смачним і викликав теплі почуття.

    Важливо не переборщити з пафосом і пов’язати подарунок зі святом. Якщо у тебе магазин електроніки, а ти на Геловін роздаєш гарбузове насіння — це не зайде. А от міні-ліхтарик із написом «Світи в темряві» — зовсім інша справа.

    Ідея 2: Персоналізовані подарунки

    Люди обожнюють, коли до них ставляться як до особливих. Персоналізація — це прямий шлях до їхнього серця. І не думай, що це дорого чи складно. Іноді маленький штрих може змусити клієнта сказати: «Ого, це для мене!».

    Що можна зробити?

    • Гравіювання. Продаєш прикраси, годинники чи ножі? Пропонуй безкоштовне гравіювання імені або дати при замовленні від певної суми.
    • Листівки з ім’ям. Додавай до кожного замовлення картку з ім’ям клієнта і кількома теплими словами, наприклад: «Марія, дякуємо, що обрала нас! Ось тобі сюрприз».
    • Подарунок за інтересами. Якщо знаєш уподобання клієнта (з анкет чи попередніх покупок), додай щось у тему: любителю чаю — пакетик рідкісного сорту, геймеру — стікер із піксельним героєм.

    Мій друг, власник книжкового магазину, клав до кожної книги закладку з цитатою з неї. Клієнти були в захваті, викладали фото в Instagram, відмічали його магазин. Результат: купа лояльних покупців і сарафанне радіо на повну. А витрати — мінімальні.

    подарункові акції

    Ідея 3: Подарунки за дії

    Це коли ти спонукаєш клієнта щось зробити, а натомість даєш бонус. Наприклад, за підписку, відгук чи репост. Такі акції залучають нових людей і «будять» старих клієнтів.

    Як це влаштувати?

    • За підписку. Даруй щось просте: знижку 5%, пробник продукту чи наліпку з логотипом.
    • За відгук. Залишив відгук про покупку? Отримуй купон на 200 гривень або бонусні бали.
    • За репост. Організуй розіграш: поділився постом про акцію — бери участь у лотереї за крутий подарунок.

    Одного разу я брав участь в акції бренду косметики: за репост їхнього поста можна було виграти набір кремів. Пост розлетівся мережею, магазин отримав сотні підписників. Подарунок дістався лише одному, але галас був неймовірний — усі говорили про цей бренд. Просто і ефективно.

    Ідея 4: Подарунки-сюрпризи

    Сюрпризи — це про інтригу і радість. Люди люблять несподіванки, особливо приємні. Але подарунок має бути не просто так, а дійсно класним.

    Варіанти:

    • Випадковий бонус. При замовленні від 3000 гривень додавай у коробку щось із списку: від магнітика до міні-версії продукту.
    • Для лояльних. Тим, хто купує не вперше, даруй щось ексклюзивне — наприклад, лімітований значок чи доступ до закритого розпродажу.
    • Ігрова фішка. Запусти «колесо фортуни» онлайн або в магазині: крутиш — отримуєш подарунок, від цукерки до знижки.

    Якось інтернет-магазин одягу додав до мого замовлення шарф-сюрприз, бо сума перевищила 5000 гривень. Я розповідав усім друзям, як круто відкрити посилку і знайти щось несподіване. Магазин знав, як зробити мене щасливим.

    святкові розпродажі

    Як не зіпсувати все?

    Подарункові акції — крута штука, але можна легко наламати дров. Іноді клієнти замість радості починають бурчати, і весь задум руйнується. Ось кілька правил, щоб цього уникнути:

    • Якість на першому місці. Краще подарувати одну достойну річ, ніж купу мотлоху. Я отримав якось ручку в подарунок, яка зламалася за годину, — і більше в той магазин не ходив.
    • Роби актуально. Подарунок має відповідати святу чи аудиторії. Шкарпетки на День закоханих — провал, а ароматична свічка — вже краще.
    • Не ускладнюй. Якщо умови акції незрозумілі з першого погляду, ніхто не братиме участі. Все має бути просто.
    • Просувай розумно. Розкажи про акцію скрізь: сайт, соцмережі, розсилка. І додай гарні фото — люди купують очима.

    Одного разу мені обіцяли «супер подарунок», а дали дешевий брелок. Було прикро, і я туди більше не повернувся. Тож краще без подарунка, ніж із поганим.

    Подарунки — це про турботу і свято

    Подарункові акції — це не лише про продажі. Це про те, як подарувати клієнту радість і показати, що ти про нього дбаєш. Якщо робити це щиро, люди повертатимуться, радитимуть тебе друзям і стануть твоїми фанатами. Експериментуй, дивуй, пробуй нове. Свята — час чудес, тож нехай твої акції стануть частиною цієї магії. Удачі — хай клієнти будуть у захваті, а каса тріщить від замовлень.

    Редакція Рітейл Холдінг
    Автор:

    Редакція Рітейл Холдінг

    Дата оновлення статті: 30.09.2025

    Теги: #ідеї подарунків, #подарункові акції, #святкові розпродажі

    490
    0

    Коментарі

    • Ваш коментар буде першим
    Залишити коментар

    Рекомендуємо

    Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок Рошен №14 1000 г. На складі Код товару: Р14 Новорічний подарунок Рошен №14 1000 г.

    752.00 грн

    Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №3 300 г. (Преміум) На складі Код товару: ПТ3 Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №3 300 г. (Преміум)

    205.00 грн

    Популярний
    Новорічний подарунок №27 1500 г. (Преміум) На складі Код товару: К27 Новорічний подарунок №27 1500 г. (Преміум)

    944.00 грн

    Знижка Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №5 500 г. (Люкс) На складі Код товару: ПТ5 Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №5 500 г. (Люкс)

    -5 %244.00 грн 256.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок Рошен адвент-календар №3 240 г.
    Новорічний подарунок Рошен адвент-календар №3 240 г.
    На складі Код товару: Р3 Новорічний подарунок Рошен адвент-календар №3 240 г.

    -5 %219.00 грн 230.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка
    Рюкзак з цукерками №1 300 г. (Стандарт) На складі Код товару: Р1 Рюкзак з цукерками №1 300 г. (Стандарт)

    -5 %647.00 грн 679.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка Популярний
    Новорічний подарунок у крафтовій упаковці №5 500 г. (Люкс)
    Новорічний подарунок у крафтовій упаковці №5 500 г. (Люкс)
    На складі Код товару: КР5 Новорічний подарунок у крафтовій упаковці №5 500 г. (Люкс)

    -5 %225.00 грн 236.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок №7 400 г. (Стандарт) На складі Код товару: К7 Новорічний подарунок №7 400 г. (Стандарт)

    -5 %134.00 грн 141.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Рюкзак з цукерками №2 300 г. (Люкс) На складі Код товару: Р2 Рюкзак з цукерками №2 300 г. (Люкс)

    709.00 грн

    Популярний
    М'яка іграшка з цукерками №10 400 г. (Стандарт)
    М'яка іграшка з цукерками №10 400 г. (Стандарт)
    М'яка іграшка з цукерками №10 400 г. (Стандарт)
    М'яка іграшка з цукерками №10 400 г. (Стандарт)
    На складі Код товару: МИ10 М'яка іграшка з цукерками №10 400 г. (Стандарт)

    623.00 грн

    Блог

    показати все
    Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    30 Вересня, 2025
    Як виглядає ідеальний солодкий корпоративний подарунок

    Як виглядає ідеальний солодкий корпоративний подарунок

    30 Вересня, 2025
    Корпоративні подарунки під ключ для компаній

    Корпоративні подарунки під ключ для компаній

    30 Вересня, 2025
    Солодкі корпоративні подарунки: як заощадити без втрати якості

    Солодкі корпоративні подарунки: як заощадити без втрати якості

    30 Вересня, 2025
    Виберіть обов’язкові опції
    Швидке замовлення

    Інтернет магазин «Retail Holding»

    Категорії
    • Новорічні подарунки
    • Товари для дітей
    • Подарунки та товари для свят
    • Смартфони, ТБ та електроніка
    • Продукти
    Інформація
    • Блог
    • Особистий кабінет
    • Виробники
    • Акції
    • Відгуки
    Додатково
    • Допомога
    • Політика конфіденційності
    • Угода користувача
    • Гарантії
    • Повернення
    Про компанію
    • Про нас
    • Оплата
    • Доставка
    • Сертифікати
    • Контакти
    Підтримка
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59
    • Зворотний дзвінок
      Замовіти зворотній дзвінок
    Ми в мережі

    Інтернет магазин «Retail Holding»