Меню
Кошик 00.00 грн
    Підтримка
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59

    Підтримка в месенджері
    novogodnie-podarki.com.ua
    Кошик 00.00 грн
    Пошук
    • Доставка
    • Оплата
    • Блог
    • Про нас
    • Допомога
      • Допомога
      • Політика конфіденційності
      • Угода користувача
      • Гарантії
      • Повернення
    • Новини
    • Контакти
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59
    • Зворотний дзвінок
    Замовіти зворотній дзвінок
    novogodnie-podarki.com.ua
    Кошик 00.00 грн
    Кошик
    Ваш кошик порожній :(
    • Новорічні подарунки
    • Вибрати новорічні подарунки
    • Акції та Знижки
    • Подарунки в картоні
    • Подарунки в мішках
    • Подарунки в тубах
    • Подарунки Рошен
    • Подарунки в жерсті
    • Подарунки з дерева
    • Подарунки з крафту
    • Іграшки з цукерками
    • Адвент календарі
    • Доступні подарунки
    • Подарунки в пакетах
    • Рюкзак з цукерками
    • Messenger
    • Viber
    • Telegram
    Авторизація
    Забули пароль?
    Реєстрація

    5 типових помилок закупівельника при замовленні подарунків

    • Головна
    • Блог
    • 5 типових помилок закупівельника при замовленні подарунків

    корпоративні подарунки

    Сьогодні я хочу розповісти, як не потрапити в халепу, замовляючи корпоративні подарунки. Це ж не просто якісь дрібнички — це штука, яка може або підняти настрій співробітникам і клієнтам, або, навпаки, залишити по собі неприємний осад. Я сам пару раз проколовся на цьому ділі, тож знаю, про що кажу. Давай розберемо п’ять косяків, які закупники допускають найчастіше, і як їх обійти, щоб усе пройшло добре.

    1. Неправильний вибір подарунків: коли промахнувся з темою

    Перша помилка, з якою стикаються багато хто, — це вибір подарунків, які нікому не заходять. Уяви: ти замовив для команди айтішників набори для в’язання, а для солідних партнерів — яскраві футболки з мемами. Ну, звучить як епічний фейл, правда? Подарунок має потрапляти в яблучко, а не летіти повз касу.

    Чому так виходить? Закупники іноді вибирають те, що подобається їм самим, або просто хапають щось "модне" без огляду на аудиторію. А у всіх же свої смаки та інтереси! Те, що здається тобі крутим, для інших може бути непотрібною дурницею.

    Як не облажатися? Подумай про тих, кому призначений подарунок. Хто ці люди? Чим живуть? Що люблять? Якщо даруєш співробітникам, можна навіть ненав’язливо спитати, що б їх порадувало. Для клієнтів чи партнерів — орієнтуйся на їхню сферу діяльності або рівень формальності у ваших стосунках. Наприклад, якщо в офісі всі помішані на каві, замов стильні кавові чашки або набори зерен. А для партнерів можна вибрати щось статусне, але не вичурне — на кшталт хорошого щоденника чи якісного чаю.

    Реальна історія: Якось я вирішив, що пледи з логотипом компанії — це ідеальний новорічний подарунок. Зима, затишок, усе таке. А потім з’ясувалося, що половина команди працює з теплих країн, і ці пледи їм як п’яте колесо. Тепер сміюся над собою, але тоді було ніяково. Висновок простий: вивчи свою аудиторію, перш ніж тиснути на кнопку "замовити".

    2. Прокол з термінами: подарунок після свята — як сніг влітку

    Друга класична біда — це коли подарунки приходять із запізненням. Новий рік минув, а коробки з подарунками приїжджають у лютому. Або 8 Березня вже відгуляли, а ти тільки починаєш роздавати квіти і коробки. Це як подарувати валентинку в березні — начебто мило, але вже не те.

    Звідки ноги ростуть? Закупники часто недооцінюють, скільки часу потрібно на виробництво і доставку. А перед святами взагалі починається пекло: постачальники завалені замовленнями, кур’єри не встигають, і все йде шкереберть. Ще буває, що просто відкладають усе на потім, думаючи: "Ой, ще встигну".

    Як викрутитися? Плануй заздалегідь. Серйозно, якщо свято в грудні, починай ворушитися хоча б у жовтні. Так, звучить як перебір, але краще нехай подарунки пару тижнів полежать в офісі, ніж ти будеш червоніти за запізнення. Обов’язково уточнюй у постачальника реальні терміни — і додай запас у тиждень-два на форс-мажори. Повір, це рятує нерви.

    Мій прокол: Замовив я якось подарунки на 8 Березня за пару тижнів до дати. Постачальник клявся, що встигне. У підсумку частина коробок приїхала 9-го, і я з винуватим виглядом роздавав їх уже після свята. Дівчата посміялися, але осад залишився. Тепер я завжди закладаю більше часу, ніж здається потрібним.

    замовлення подарунків

    3. Бюджет: коли або шикуєш, або економиш

    Третя помилка — це косяки з грошима. Тут два полюси: або закупник витрачає купу бабла на щось непотрібне, лише б пустити пил в очі, або економить так, що подарунок виглядає як із магазину "все по 50 гривень".

    Чому так буває? Іноді хочеться всіх здивувати — замовити дорогезні гаджети чи щось пафосне. Але якщо це не по кишені компанії, бюджет тріщить по швах. А буває навпаки: щоб укластися, беруть відверту дешевку, яка розвалюється в руках.

    Як бути? Тримай баланс. Визнач, скільки можеш витратити на один подарунок, і шукай щось гідне в цих рамках. Не ганяйся за "вау-ефектом" заради понтів — краще вкладися в якість. Наприклад, хороша термокружка за 500 гривень буде крутіше, ніж китайський павербанк за 300, який здохне через тиждень.

    Приклад: В одній конторі вирішили подарувати всім бездротові навушники. Бюджет був скромний, взяли найдешевші. Підсумок: половина не працювала, друга половина глючила. Співробітники тільки поворчали, а могли б узяти щось простіше, але надійне — і всі були б задоволені.

    4. Якість на відвали: коли подарунок — одне розчарування

    Четверта пастка — це коли подарунок виявляється барахлом. Даруєш, а він або ламається одразу, або виглядає так, що соромно вручати. Це не лише псує свято, а й репутацію компанії підмочує.

    Чому так? Закупники часто дивляться тільки на картинку і ціну, не перевіряючи, що там усередині. Або вибирають постачальника навмання, не читаючи відгуки.

    Рецепт порятунку: Не лінуйся перевіряти! Почитай, що пишуть про постачальника, розпитай знайомих. І не бійся ставити запитання: з чого зроблено, як упаковано, чи є гарантія? Краще витратити час до замовлення, ніж потім вибачатися.

    Мій фейл: Замовив я одного разу парасолі з логотипом — красиві, недорогі. А при першому дощі половина зламалася. Співробітники жартували, що це "парасолі на один раз". З тих пір я з тим постачальником не зв’язуюся, а якість перевіряю на ділі, а не на словах.

    подарунки

    5. Погана комунікація: коли постачальник усе зрозумів не так

    П’ята помилка — це коли ти не домовився з постачальником. Замовив одне, а привезли інше. Або терміни зірвали, бо ти не нагадав. У підсумку — нерви, метушня і купа непорозумінь.

    Як так виходить? Багато хто думає, що достатньо одного дзвінка чи листа — і все само собою закрутиться. Але постачальники — не телепати. Якщо не уточнювати деталі і не контролювати процес, чекай сюрпризів.

    Що робити? Будь на зв’язку. Чітко поясни, що хочеш: розміри, кольори, терміни. Якщо щось іде не так — одразу сигналь. І тримай у рукаві запасний варіант, раптом основний підведе.

    Випадок із життя: Замовляв я подарункові набори, а постачальник переплутав кольори коробок — замість синіх прислав червоні. Добре, що помітив за тиждень до роздачі і встиг виправити. Але без контролю було б фіаско.

    Підсумок: як зробити все з розумом

    Корпоративні подарунки — це не просто галочка в списку справ. Це шанс показати, що компанія цінує людей: співробітників, клієнтів, партнерів. Щоб не наламати дров, тримай у голові ці п’ять пунктів:

    • Вибирай подарунки з огляду на тих, кому вони дістануться.
    • Плануй терміни із запасом, щоб не запізнитися.
    • Керуй бюджетом з розумом — не переплачуй і не занадто економ.
    • Перевіряй якість, щоб не дарувати сором.
    • Домовляйся з постачальником чітко і стеж за процесом.

    Якщо все зробиш з душею, подарунки будуть не просто речами, а справжніми емоціями. Удачі тобі в цій справі — і нехай твої закупівлі завжди будуть у кайф!

    P.S. А в тебе бували проколи з подарунками? Пиши в коментах, посміємося разом!

    Редакція Рітейл Холдінг
    Автор:

    Редакція Рітейл Холдінг

    Дата оновлення статті: 30.09.2025

    Теги: #замовлення подарунків, #корпоративні подарунки, #подарунки

    1135
    0

    Коментарі

    • Ваш коментар буде першим
    Залишити коментар

    Рекомендуємо

    Знижка
    Новорічний подарунок в упаковці з фетру №1 500 г. (Стандарт) На складі Код товару: Ф1 Новорічний подарунок в упаковці з фетру №1 500 г. (Стандарт)

    -5 %533.00 грн 560.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Хіт продажів
    Новорічний подарунок у тубі №12 2000 г. (Преміум) На складі Код товару: Т12 Новорічний подарунок у тубі №12 2000 г. (Преміум)

    1469.00 грн

    Популярний
    Новорічний подарунок у крафтовій упаковці №6 500 г. (Преміум) На складі Код товару: КР6 Новорічний подарунок у крафтовій упаковці №6 500 г. (Преміум)

    328.00 грн

    Знижка Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок №19 800 г. (Стандарт) На складі Код товару: К19 Новорічний подарунок №19 800 г. (Стандарт)

    -5 %268.00 грн 281.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка
    Новорічний подарунок №1 300 г. (Доступний) На складі Код товару: Д1 Новорічний подарунок №1 300 г. (Доступний)

    -6 %83.00 грн 88.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Знижка Популярний
    Новорічний подарунок в упаковці з дерева №1 500 г. (Стандарт) На складі Код товару: Д1 Новорічний подарунок в упаковці з дерева №1 500 г. (Стандарт)

    -5 %272.00 грн 286.00 грн

    Встигни купитиДо кінця акції залишилося

    Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок Рошен №6 500 г. На складі Код товару: Р6 Новорічний подарунок Рошен №6 500 г.

    273.00 грн

    Популярний
    Новорічний подарунок у тубі №4 800 г. (Стандарт) На складі Код товару: Т4 Новорічний подарунок у тубі №4 800 г. (Стандарт)

    337.00 грн

    Популярний Хіт продажів
    5.0
    Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №2 300 г. (Люкс) На складі Код товару: ПТ2 Новорічний подарунок у пластиковій упаковці №2 300 г. (Люкс)

    165.00 грн

    Популярний Хіт продажів
    Новорічний подарунок у жерстяній упаковці №7 1000 г. (Стандарт) На складі Код товару: Ж7 Новорічний подарунок у жерстяній упаковці №7 1000 г. (Стандарт)

    525.00 грн

    Блог

    показати все
    Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    Подарункові акції: як залучити клієнтів до святкових розпродажів

    30 Вересня, 2025
    Як виглядає ідеальний солодкий корпоративний подарунок

    Як виглядає ідеальний солодкий корпоративний подарунок

    30 Вересня, 2025
    Корпоративні подарунки під ключ для компаній

    Корпоративні подарунки під ключ для компаній

    30 Вересня, 2025
    Солодкі корпоративні подарунки: як заощадити без втрати якості

    Солодкі корпоративні подарунки: як заощадити без втрати якості

    30 Вересня, 2025
    Виберіть обов’язкові опції
    Швидке замовлення

    Інтернет магазин «Retail Holding»

    Категорії
    • Новорічні подарунки
    • Товари для дітей
    • Подарунки та товари для свят
    • Смартфони, ТБ та електроніка
    • Продукти
    Інформація
    • Блог
    • Особистий кабінет
    • Виробники
    • Акції
    • Відгуки
    Додатково
    • Допомога
    • Політика конфіденційності
    • Угода користувача
    • Гарантії
    • Повернення
    Про компанію
    • Про нас
    • Оплата
    • Доставка
    • Сертифікати
    • Контакти
    Підтримка
    • +38 (063) 104-04-91
    • +38 (067) 469-26-36
    • +38 (050) 308-72-73
    • +38 (044) 333-68-59
    • Зворотний дзвінок
      Замовіти зворотній дзвінок
    Ми в мережі

    Інтернет магазин «Retail Holding»